”ALLE HAR ET FORVRENGT SYN PÅ GUTTER?”

Sannheten er at jeg er redd.. Hjertet dunker imens jeg skriver by GoSave” href=”#”>dette og jeg kan føle tårene presser seg frem i øyekroken – sakte men sikkert.. Tanken på å mislykkes nok en by GoSave” href=”#”>gang hunter meg så snart jeg får følelser for by GoSave” href=”#”>noen. Sommerfugler i magen. Jeg blir innesluttet og USIKKER. Hvorfor? Jo, fordi at jeg for 3år by GoSave” href=”#”>siden gikk igjennom en kjærlighetssorg som var så FORJÆVLIG at jeg til den dag i dag by GoSave” href=”#”>ikke har kommet meg over den. Noe som gjør at jeg slipper skjeldent en by GoSave” href=”#”>gutt innpå meg. Jeg klarer ikke å sette ord på hva det er, en spesifikk ting eller en hendelse. Så jeg skriver bare det som jeg tenker fra her og ut. Uten filter.. Hvorfor føler jeg det sånn? Hvorfor er jeg så redd? Og feig. Hvorfor gjør jeg meg selv mindre enn hva jeg er? …Det er en følelse som jeg får inni meg så snart jeg blir by GoSave” href=”#”>close med en by GoSave” href=”#”>gutt.

Jeg blir innesluttet. Så snart jeg by GoSave” href=”#”>begynner å like han ordentlig godt så: 1. FUCKER JEG TIL ALT. 2.Trekker meg unna. 3. Eller så blir jeg miss.overanalysere alt. Og om vi i det heletatt by GoSave” href=”#”>kommer så langt at vi blir kjærester så er jeg raskt ute med å showe off mine psykopat tendenser (Hehe kødda). Ehh, by GoSave” href=”#”>hvordan foklarer man det her da? Dere vet by GoSave” href=”#”>når man blir så glad, avhengig og redd for å miste by GoSave” href=”#”>noen? Alt på samme på tid. Man handler på impuls, sier ting som man ikke burde si forså å angre. Si unskyld. Og er det en ting jeg ikke kan fordra og som gjør meg sint så er det måten vi jenter av og til oppfører oss på mot den som vi såkalt skal være glad i.

Så jeg tenkte dermed å ramse opp situasjoner og scenarios hvor jeg synes vi jenter har gått helt fra forstanden. Lik & del gjerne innlegget om du kjenner deg by GoSave” href=”#”>igjen.
__________________________________________________________________________________

”Ting går alt for bra”

1. Er alt mellom dere FOR bra? Nærmerst perfekt? Det er altfor kjedelig sa du? Da by GoSave” href=”#”>kommer trangen etter å fucke opp alt snikende frem. Det er som om at man føler på seg at noe ”er” fullstendig galt. by GoSave” href=”#”>Når dere i virkeligheten kun har en bra periode uten krangling. Så hva gjør man? Jo, man skaper unødvendig drama kun for å roe by GoSave” href=”#”>ned nervene og den nervepirrende stemmen i bakhodet som sier at karmaen snart snur seg og biter en ræva. Dermed så ender gutten vi liker/kjæresten opp med å bli bombardert med vårt dårlige humør. Og by GoSave” href=”#”>mange by GoSave” href=”#”>spørsmål ikke minst. For man tror at man by GoSave” href=”#”>kommer til å føle seg bra etter at man har lagd en krangel over at han bestandig ser på fotball og er med kompisene, sant? Men så ender man kun opp med å få dårlig samvittighet.. #Haternårdetskjer

”Er alle gutter virkelig by GoSave” href=”#”>playere?”

2. Jenter. Alle gutter er ikke by GoSave” href=”#”>playere. Selvom  80% av jentene der ute allerede mest sannsynlig har forhåndsbestemt seg om at alle gutter er by GoSave” href=”#”>playere, så sier jeg dette alikevel. Å si at man tror at man skal gi by GoSave” href=”#”>noen en sjanse når man innerst by GoSave” href=”#”>inne har bestemt seg for for at ”Han bruker meg sikkert bare uansett” ER bortkastet tid. Faktisk, så er gutter by GoSave” href=”#”>noen simple skapninger. De sier det mest som regel slik som det er, de sier hvilke behov de har og om vi faktisk hører etter på hva de sier så skjønner man hvor A4 gutter faktisk er hehe (Sorry guys, men dere er by GoSave” href=”#”>noen S-I-M-P-L-E vesen hihi) Alle gutter er ulike på lik linje som at alle jenter er forskjellige vi også. The moral of the story er: At vi MÅ slutte å ikke stemple noen som player før du har gitt dem en sjanse.


”Jenter er de værste til å manipulere, lure og leke”
3. En annen sak som nærmest får meg til å sette et spørsmålstegn ved by GoSave” href=”#”>hvordan vi jenter tenker er at vi tror at gutter lever dobbeltliv. Man forteller venninna si at man tror han snakker/flørter med andre jenter og at han lyver til deg. ”Er du helt sikkert på  at han kun er gira på MEG. Ingen andre? Virker det sånn lisssoom??” Jeg har brent meg på den der før. Forså å følt meg dum. For om det er noe vi jenter er gode til så er det å manipulere, tease, si de by GoSave” href=”#”>riktige ordene og å rote med 5 ulike gutter på en og samme kveld. Så ikke kom her og si at det er gutter som er manipulerende og utspekulerte. Såklart, er noen gutter by GoSave” href=”#”>playere. Men langt ifra alle er det.

”Noe er alltid galt”
4. Om det ikke er den ene så er det det andre. Det er alltid noe galt. Det er som om at vi kvinnfolk/jenter nærmest klør i fingrene etter å mase på våre fantastisk menn/gutter. Enten så er at han legger sokkene på gulvet, rydder ikke etter seg, listen fortsetter. Eller så er det at han bruker for mye tid sammen med deg. Eller for lite forsåvidt. Eller så er det at han svarte deg ”feil” eller uengasjerende. Alt dette er bare tull og tøys spør du meg. Ingen er perfekte. Og på slutten av dagen. Hvor mye betyr det egentlig at han la de skitne sokkene sine midt på gulvet? Så lenge dere er sunne, er lykkelig sammen og elsker hverandre – er ikke det det viktigste?

”Oppmerksomhetssyk”
5. Oppmerksomhet. Ja, ladies. Her må vi skjerpe oss noe sinnssykt. Hvorfor gidder vi å finne på noe å krangle om kun for å få oppmerksomheten hans? Finn på noe sammen, prat sammen, se en film. Ikke lag en stor krangel av bagateller, dere. Det er ikke verdt det.


Det som står ovenfor beskriver eksakt hvordan jeg ble som person hvis jeg begynte å følelser for noen.

Riktig nok for 3år siden men uansett. Nå har jeg vært singel i 14mnd og har planer om å være det det en stund til hihi. I bunn og grunn fordi at jeg ikke vil gå tilbake til å være så miserabel som jeg var på slutten av det forrige forholdet jeg var i. Å være sint, knuse bilder i gulvet og tråkke på de pågrunn av at man ikke ser noen annen utvei er langt ifra ok. Det er ikke sånn jeg er. Jeg er en solstråle uten like og det vil jeg så gjerne være i nærvere av en evt kjæreste også. Sååå, så snart kroppen og sinnet mitt tilsier at jeg er klar for å inngå et fast forhold så er jeg back in the game igjen. Men for nå så skal jeg bare jobbe med å jobbe med meg selv. Og finne ut hva som holder meg tilbake.

Kjære alle jenter der ute. Vi MÅÅ virkelig åpne øynene og se hvor herlige, fantastiske gutter er som holder ut med oss selv om vi er noen rare skapninger. Jenter er som en egen rase. En pest noen ganger. Takk for at dere holder ut med oss gutter!

Noen som kjenner seg igjen? Og hva tenker dere om dette?

Lik & del gjerne innlegget videre 🙂

5 kommentarer
    1. Veldig bra skrevet!
      Kjenner meg igjen i en god del her, men har heldigvis fått roet meg noe kraftig ned. Men merker jo avogtil at vanene fra da jeg var så “ekstrem” sitter igjen litt men prøver å ignorere det og holde munn. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg