Boys, boys, boys

I kjent bloggerstil så sitter jeg som vanlig foran pcen og skriver for dere.. Jeg burde egentlig gjøre meg klar til by GoSave” href=”#”>trening by GoSave” href=”#”>men by GoSave” href=”#”>men. Menne ja. Jeg var våken i hele natt, hurra for kun 2 timers søvn. I MORGES. hihi.

Som dere sikkert har skjønt så var jeg ute i går. Og om jeg skal oppsummere gårsdagen med et ord så må det bli: UBESKRIVELIG! Det skal by GoSave” href=”#”>ikke mye til for å røre meg til tårer, sånn for by GoSave” href=”#”>real. Og da en superskjønn bloggleser kom bort til oss da vi var ute så smelta nesten hjertet mitt. Jenta jeg snakker om het Martine og var såå hyggelig og søt! Vi har møttes en by GoSave” href=”#”>gang tidligere og by GoSave” href=”#”>hun leser tydligvis bloggen min by GoSave” href=”#”>fast (ææh). Jeg blir så satt ut og glad by GoSave” href=”#”>når dere leserne mine by GoSave” href=”#”>kommer bort og sier ”hei” by GoSave” href=”#”>eller slår av en prat! Jeg ser frem til å bli bedre kjent med deg nydelige Martine :-*

Superflotte Martine <3

Sara og Martine


Det har vært mye treninger i det by GoSave” href=”#”>siste og i dag så får cheerlaget mitt by GoSave” href=”#”>besøk av en trener ifra California. by GoSave” href=”#”>Han er fra favorittlaget mitt – la oss ta 1minuttts stillhet for det! Det er helt INSANE at by GoSave” href=”#”>han by GoSave” href=”#”>kommer for å by GoSave” href=”#”>trene MITT lag… Ingen ord kan beskrive by GoSave” href=”#”>hvordan det føles haha. by GoSave” href=”/index.bd?fa=article.edit&ar_id=46002965″>Han skal by GoSave” href=”#”>trene oss de by GoSave” href=”#”>neste 2ukene, I’m gonna freakin by GoSave” href=”#”>love this!!!


Me and by GoSave” href=”#”>fine Rebecca

🙂

Hva synes dere om bildene? by GoSave” href=”#”>Hadde dere en fin kveld i går?

6 kommentarer
    1. Haha, åh så koselig innlegg! Var super hyggelig i går, morsomt at du også synes det! <3 Fine Laurie!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg