Jeg falt og slo hodet i isen

Treningen i går med han coachen fra California var freaking incredible!! Vi fikk gjort en hel del men med min uflaks så klart jeg å bli slått i ansiktet 2-3 ganger, begynte å blø naseblod OG jeg fikk et sammenbrudd i garderoben.. Blood, sweat and tears er noe man må regne med når man holder på med cheerleading på høyt nivå. Det er jo så gøy å drive med by GoSave” href=”#”>dette at jeg er totalt avhengig :)) Såå – i dag har jeg kun tatt det helt med ro for kl.halv 7 så skal jeg på cheertrening by GoSave” href=”#”>igjen hihi. Det by GoSave” href=”#”>kommer by GoSave” href=”#”>ikke på tale at jeg skal ligge by GoSave” href=”#”>inne og hate på livet. Jeg slo nemlig hodet rett i glattisen på vei by GoSave” href=”#”>hjem i går…. Opsi, føler meg svimmel. Kanskje jeg burde dra til legevakta?

________________________________________________________________


For å lette stemningen her by GoSave” href=”#”>inne så tenkte jeg å anbefale dere en by GoSave” href=”#”>blogg som jeg har lest leenge. www.maddekk.blogg.no heter den. Jenta bak bloggen heter Madeleine, hun er 18år og bor i Oslo. Hvis dere by GoSave” href=”#”>ikke har funnet svaret på perfeksjon så kan jeg si dere at hun her ikke er langt unna. Hun er så bangin hot at det ikke er litt moro engang. For en flott og utrolig hyggelig jente. by GoSave” href=”#”>Sjekk ut bloggen hennes, dere! Det hun skriver om er mote, hverdagen sin og by GoSave” href=”#”>trening. En superfin blogg som jeg virkelig anbefaler by GoSave” href=”#”>videre :))
Har noe av dere lest bloggen til Madeleine før?

Hvordan har mandagen deres vært?

9 kommentarer

Siste innlegg