BLOGG COMEBACK?

Dere er så helskjønne!! Tusen takk for støtten og alle de flotte kommentarene om at dere savner bloggen min. Man ser ofte ikke hvor viktig det er å ha gode venner rundt seg. Før man er helt på bånn da.. De siste ukene har vært så utholdelig – at ved flere anledninger har revurdert om jeg burde bli lagt inn på psykiatrisk avdeling. Etter en periode med mye tårer, minimalt med søvn og en ”stakkars meg” så har jeg tenkt mye. Og bestemt meg for å starte å blogge igjen. Som bloggeren Stina sa så kan man la en hendelse ta over hverdagen sin. Og forfølge en. Eller så kan man legge det bak seg og gå videre. Jeg har valgt det siste nevnte og gleder meg nå til å blogge kjempebra for dere!

Dagen i dag har kun  gått til å finne ut hva jeg skal blogge om fremover. Sa jeg forresten at jeg har satt på nytt hår? Her ser dere en sneakpeak, viser dere flere bilder senere ikveld:


Del gjerne innlegget videre 🙂

4 kommentarer

Siste innlegg