Min opplevelse: Oslo Grand Prix 2015

Siden jeg var så uheldig og glemme igjen laderen til pcen igjen ho M – morgenen jeg skulle til Oslo så ble det ingen oppdateringer på dere gitt 🙁 Beklager dette altså.

Fredag:

Jeg har heldigvis tatt mange bilder som jeg gleder meg sånn til å vise til dere. Hvor skal jeg starte? Har gjort på så mye gøy. Men først så skal jeg fortelle dere om noe som ikke var så morro hihi. Tipper dere til nå har skjønt at jeg er verdens mest vimsete person? For det 1.så rakk jeg ikke flyet mitt som gikk 06:40 fredags morgen. For det 2. , så fikk jeg vite at banken hadde trukket alle pengene som jeg hadde på kortet, og der satt jeg uti gokk uten mulighet til å komme meg til flyplassen… #Badluck. Det ordnet seg etterhvert men da jeg kom meg til flyplassen så var det forseint. Jeg satt der i 5timer før jeg hadde fått pengene tilbake på konto og kunne dra på neste fly til Oslo. For et stress. Er det ikke typisk hun frøkna her? Jupp. Jeg forsov meg ikke, nei banken tømte kortet mitt de HAH. Ler meg ihjel. Det var såklart dritkjipt der og da men sånn er livet.

Det er ingen tvil om at jeg er ekstremt uheldig fortiden. Dette skulle likevel ikke få ødelegge helgen min. Resten av fredagen ble tilbrakt sammen med en spesiell person. Ettersom jeg skulle se på Camilla og Christine konkurrere i Oslo Grand Prix neste dag så ble det tidlig kveld. Som regel så er jeg god til å komme meg frem til steder men ja…Etter 1times gåing, kom jeg frem til Camilla og de sitt hotell. En tur som skulle ta 10-15minutt. oiiida. Også var det påtide å stæsje seg opp før hun skulle konkurrere:


Fineste jenta mi <3



En stk gira Camilla på vei til Oslo konserthus

Camilla endte opp på en 5.plass av totalt 24 jenter, er ubeskrivelig stolt av hun!! Christine gjorde det også dritbra, skjønner ikke hva dommerne tenkte på, hun skulle ha vært blant topp 6. Jeg prøvde å ta så gode bilder som jeg kunne selv om jeg satt på rad 34. Håper dere liker bildene.



Kan vi ta 1minutts stillhet for rumpa til Camilla? Hohoo for en bakdel. Kanskje påtide å ta de squatsa som jeg alltid utsetter hihi. Er anyways helt blown away av tilstedeværelsen, prestasjonen og utstråling til baben min.. Det er ikke rart hun stiller i fitness, er modell OG deltaker i Miss Universe Norway. Se på jenta da. Hun kommer til å nå langt, ikke sant dere??

Her ser dere Christine på scenen. Hun i blå bikini. Stunning 🙂


Veronica – en av jentene fra Kaliber FFK. Er utrolig imponert av fysikken hennes. Gratulere med 2.plassen Veronica.

Jeg har fått mye større respekt for sporten etter å ha vært med og se på det live og ikke bare på youtube videoer hehe. 

Ekte idrettsglede <3 + 1.plass for Elisabeth fra Kaliber FFK


– Flere bilder kommer i neste innlegg. Nå skal jeg drikke opp smoothien min før jeg skal møte Kristine igjen. Love you all! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg