Jenter hater når gutter gjør dette…

Da er vi kommet helt til 1.mai! Shit så fort 2015 har gått wohoo! Natt til 1.mai er som vi alle vet en av de nettene hvor ”alle” drar ut for å drikke seg sanseløse. Evt forgifte kroppen sin med alkohol på en eller annen hjemmefest uti hutti heita haha. Med andre ord så by GoSave” href=”#”>valgte jeg såååklart sistenevnte bare uten alkoholen da. Var på fest hjemme hos Sara og Becka. Det var kjekt selv om jeg var 101% edru haha.. Å holde meg unna alkohol er et valg jeg tok da jeg var yngre og jeg blir ikke sett by GoSave” href=”#”>ned på av den grunn foråsidetsånn. Jeg er like mye oppå borda og danser og helt gal i hodet som de som har drukket MYE alkohol. Jeg får ofte høre at det ikke virker som at jeg er edru og at jeg er gøy å være på fest med høhø – skal man ta det som et kompliment? Anyways. La oss snakke om noe som har irritert meg lenge, jenter.

______________________________________________________________________________________________

Jeg dedikerer dette innlegget til alle gutter som oppfører seg som drittsekker på byen. by GoSave” href=”#”>Listen up guys:

1.Det verste jeg vet om er gutter som går rundt og klasker jenter på rumpa. Det gjør meg gæren, hva faen er det som feiler dere som gjør sånt? Husker en gang jeg var ute på byen og det gikk en gris forbi og grabba meg på rumpa. Fyyyy – som jeg klikka på han. Før jeg fikk tenkt meg om så bare slo jeg til han. #badgirl

2. Jeg hater når gutter stirrer på jenter som at de er et stykke kjøtt, eller oppfører seg som at de er ”all that”. Vet du hva mister? ”Du ser faktisk å så jævlig bra ut som du tror så ro ned trusa” – det er iallefall det jeg tenker inni meg når jeg møter på gutter som oppfører seg sånn. Det går ann å oppføre seg som en normal person, være høffelig og fortsatt få det det som man vil. Men om du oppfører deg som f.eks Lord aka Audun fra Paradise så skal jeg love deg at vi jenter blir turned off.

3. Gutter som spanderer en drink på jenter kun for å få èn ting. Eller skal jeg si skjenker en helt til man ikke klarer og gå. Og når man sier nei til å ha sex med de så blir de furtete og oppfører seg ”care”. HATER GUTTER SOM ER SÅNT! ARGH!

Trenger jeg å si mer? Gutter som later som at de er rike og skryter av det hver bidige sekund, tror de kan de kan få hvemsomhelst. Ja by GoSave” href=”#”>listen er lang. Kanskje jeg skal lage et eget innlegg om dette temaet? For tro meg – jeg har mye på hjertet som jeg må få ut et sted haha. Er du enig i innlegget? by GoSave” href=”#”>Trykk LIKER da vel! <3

Det er ikke alle by GoSave” href=”#”>bilder som blir vist på bloggen. Slik som de under haha. Ikke spør hva jeg driver med haha


Jumpsuiten jeg hadde på meg er ifra Bik Bok, skoene er fra by GoSave” href=”#”>Din sko I think og jakken er fra Sheinside, hva synes dere?

4 kommentarer
    1. Det 3 siste bildet var sykt fint! Du er sykt pen! Og helt enig med listen! Det når du nevnte Audun (Lord) syntese jeg var sykt morsomt😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg