Glamorøst eller ekte? + vinn en shoutout

Hei dere : )) Jeg skulle ønske blogging fortsatt handlet om å vise frem livet slik som det er og at vi mennesker ikke ”faket” så mye. At man slipper og late som. Jeg husker hvor ekte og inspirende blogging var for 4-5 år siden. Aww. #Tider Hva foretrekker dere av disse to:

1. Å lese om det glamorøse livet til en person som reiser mye, opplever spennende ting og har mye penger mellom henda (Et liv som man selv bare kan drømme etter). Ala Fotballfrue. Veldig picture perfect 🙂

2.Eller å lese en blogg hvor man kjenner seg igjen i bloggeren? Hvor bloggeren er akkurat som deg selv, og viser både de gode og triste sidene ved livet. Og viser humoren i hverdagen, skandaler og flauser.

Kommenter ditt svar på de 2 spørsmålene, i dette innlegget også vil jeg trekke 2-3stk av dere som vinner en shoutout til instagrammen sin.


Bilde ifra Global Model Scouting sin xo2u casting i går. Jeg var så heldig å få møte nydelige Kristine Ullebø noe som har vært en drøm jeg har hatt i flere år hihih.

I skrivende stund så sitter jeg på Gardermoen og venter på flyet hjem til Tr.heim. Jeg vet ikke med dere men når jeg blar nedover bloggen så blir jeg smådeprimert. Jeg VET jeg kan gjøre bedre. På flere områder. Føler altfor ofte at jeg ”skuffer” dere når jeg oppdaterer men at ”ingen” leser det som jeg skriver alikevel – og da er det lett å bare droppe å blogge den dagen lisssoom. Skjønner? Dere er så flinke til å legge igjen de søteste kommentarene som smelter hjertet mitt! Og da er pokkers irritrende at denne motivasjonen min ikke er helt stabil om dagen. Det skal likevel sies at det er ingenting som slår de skjønne kommentarene som dere sender inn. Your the best <3

10 kommentarer
    1. Jeg liker begge sidene, men jeg holder mest med nr.2. Liker å lese blogger om personer som er ekte og viser stolt frem deres identitet! 😀 Av og til så blir bloggen til f.eks fotballfrue litt for mye av det gode.

    2. Helt klart nr.2 hehe<3 Det går fint at det er litt ordentlige bilder og alt det der men viss det blir sånn sletting liksom over at man har mye penger eller at man bare blir liksom blir "deprimert" av å lese fordi man skulle ønske man selv har det sånn går det litt langt hehe if u know what i mean.
      Jeg har ett spørsmål angående designet ditt haha.
      Jeg hadde også det bloggdesigmet før, men skjønte aldri hvordan jeg fikk til å skrive navnet mitt i headeren og i biografien liksom. Hvordan gjorde du det?;P <3

    3. Det er jo inspirerende og fint å se på det glamorøse i blant, men i lengden så vil man nok ha nok faste lesere på en real blogg vil jeg tro, det er i hvertfall det jeg liker selv. Kos deg på flytur 🙂

    4. Jeg må vel egentlig innrømme at jeg liker best å lese kategori nummer 1! For meg handler blogglesing mer om å drømme meg bort i en “fantasiverden” av idylliske bilder og magiske antrekk, og flykte fra stresset i mitt virkelige liv. Men det varierer jo selvsagt fra person til person hva de liker best 🙂

    5. Jeg liker mest å lese blogger der du kan kjenne deg igjen med gjerne humor og om selve livet egentlig. Noe som jeg selv blogger om, er ikke så flink til å få med humor da men.. Jeg liker også å lese blogger der de reiser mye og slikt, men liker best nr 2. 🙂

    6. Begge to.. Men vil jo ha noe å drømme om, å se opp til, men samtidig er det nytteløst å drømme om noe som virker uopnåelig, da ingen er perfekte og har det perfekt. Jeg foretrekker å lese glamorøse blogger, som gir av seg selv og lar oss bli kjent med de! Ala, sophie elise 🙂

    7. Jeg liker begge bloggtypene, spørs litt. Jeg liker feks 1, fordi det er inspirerende når det gjelder reiser og mote, men kan lett bli overfladisk.
      Jeg liker 2 fordi man kan kjenne seg mer igjen, og føle at personen som skriver er som deg og ikke tror den er så mye bedre.

    8. jeg syntes man skal kunne velge selv hva man vil blogge om, så lenge det man skriver er ekte. Altså slik at man ikke overdriver sannheten. Hvis man vil lage en blogg som fremstiller livet perfekt så gjør det. Personlig ville jeg skrevet en blogg om livet. Jeg ville skrevet tanker, oppturer og nedturer. Jeg ville også prøvd å holde meg så jordnær som mulig. Jeg tenker at hvis man lager en blogg som ikke fremstiller alt som perfekt vil det også minske presset på alle som leser bloggen. Det er umenneskelig å ha et liv hvor alt er en dans på roser og ved å få frem i en blogg at ikke alt er like fint alltid tror jeg man lager den meste bloggen både for leserne og dem selv som skriver bloggen.
      Instagram: @emmaekern

    9. Liker igrunn begge deler, men går så fort lei av at alt skal være perfekt. Liker at bloggeren er “ekte” og viser både dårlige og gode sider. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg