Loving my life lately


Nydelige Camilla <3

Jeg skal straks joine de andre å trene men først så må jeg bare oppdatere dere fine lesere.  I dag er det cardio som stå for tur. Etter at jeg hadde stått opp imorges så så jeg på min daglige dose av clevver news (Jeg kan vel kalle det min guiltypleasure). For de som ikke vet hva det så er det en youtube channel med masse kjendisnyheter heh. Når jeg tenker over det så har jeg igrunn vært overraskende flink når det kommer til å holde meg unna søtsaker og junkfood den siste tiden. Jeg har fulgt et så stramt program at en liten cheatmeal burde gå bra.

Det er iallefall det jeg fortsetter å si til meg selv hihi. Såå, etter at jeg hadde sparkla ansiktet og kommet meg ut av joggedressen så dro jeg for å møte Camilla, Mina og Theresa i byen. Deretter dro vi til en restaurant & bar som heter Kos hvor vi koste oss gløgg ihjel.


Her er en sneekpeak på dagens antrekk. Viser dere flere bilder i morgen.


Har dere sett noe så digg? *Kremt* Hvem er det jeg prøver å lure? Jeg HATER sushi!!! Sånn er det bare. Å og spise med pinner, det kan vi bare droppe okei..? Og ja, smaken på sushien. Den bare snakker vi ikke om HAHAHA. Bortsett fra at jeg spiste sushi med gaffel, imens jeg holdt meg for nesa så hadde vi det dritgøy!! De andre klarte selvfølgelig ikke å holde latteren inne når jeg satt der og sleit med å fordøye den ene biten med sushi… Det spiller ingen rolle hvor teit jeg ser ut, tenkte jeg. Den biten skal ned, og det fort som faen.

Hva synes dere? Håper dere har hatt en fin dag!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg