JEG ER FORELSKET



Jakke:Sheinside Topp og Skjørt: Bik Bok Sko: by GoSave” href=”#22228838″> Din sko

Ah, jeg tror jeg er forelsket. For en awesome følelse. På bildene i innlegget så ser dere gårsdagens antrekk.

Da jeg gikk forbi dette skjørtet så var det ikke snakk om noe annet enn at det skulle bli med meg hjem. Basta! Jeg tror sånne skjørt passer til kroppen min? De gir en former på de riktige stedene og er behagelige å ha på seg. Jeg ER forelsket. Meeeeen – når skal man egentlig forstå at penger ikke vokser på trær, og stoppe? De tingene som jeg bruker aller mest penger på på en mnd er mat og sminke. Bah! Å spare?? Hva er det for noe? Her er det mer ”må ha den”, ”jeg trenger seriøst den der” og ”dette er det SISTE jeg kjøper på leeenge” (noe som aldri skjer..) – det er ofte det de går i. . Huffa meg altså. Jeg kan iallefall trøste meg med at dette skjørtet og den toppen ikke var verken sminke eller mat da… Uansett. Hva synes dere om skjørtet og antrekket?


Jeg skal snart rigge meg til for å se ukens episode av BLOGGERNE. Skal noen av dere se på det også kanskje?

6 kommentarer

Siste innlegg