I’m obsessed with smiling

Her kommer noen bilder fra da jeg var på sommeravslutning. Har vært på trening med Sara i dag også – gjett to ganger hvem som er støl som bare det akkurat nå? Jo, meeee. Får vel legge meg til å sove. I morgen så skal jeg møte Helene kl.12 og innom frisøren min en tur. Åå så glad jeg er fortiden. Aner ikke hvofor, hmm.


Malin og meg

Bestisen min :-*Helene og meg:

Synes det er hysterisk morsomt å ta sånne bilder som de over her. Istedenfor sånne oppstillte bilder hvor man ”poser” hehe.

8 kommentarer
    1. lillebenedikte: jooo. Det føles helt herlig å slippe og late som at jeg er glad heletiden. Nå fortiden så er jeg det lxm på ekte haha 😀 Om du skjønner hva jeg mener?

      Tusen takk for kommentarene som du har lagt igjen i det siste. Har lest hver og en av de og blir sååå glad hver gang jeg ser at akkurat DU har kommentert hihi. :))

      Ha en fin dag!

      Stor bamseklem ifra meg -L- <33

    2. Ja, skjønner deg vedlig godt! 🙂 Bare hyggelig, altid koselig å lese bloggen din! 🙂 Legg bare igjen kommentarer hos meg også om du vil, blir også kjempeglad for det!
      Ha en fin dag du også, klem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg