Video – Let’s talk about silikon, gutter og botox

Dette blir en annerledes type spørsmålsrunde. Istedenfor at jeg svarer blir det Camilla som svarer på spørsmålene deres. Altså, min kjære partner in crime hehe. Skjønner? 😀

Håper dere synes det er morsomt med videoer hvor dere kan se mer av personligheten min og hvordan jeg er til ”vanlig”. Ikke bare via tekst. Hihi! Uansett da. Dere kan f.eks spørre om ting som blogg, gutter, alkohol, bikinfitness, trening. Ja hva som helst.

”Lik”/Del gjerne innlegget videre.

– Oooog tusen takk til fine Camilla som satt lenge oppe og redigerte videoen!
6 kommentarer
    1. Åå likte virkelig videoen og dere med en gang :3 hehe
      3 ting som beskriver Laurie?
      Har hun noen vaner?
      Det morsomte dere har gjort sammen?
      jhensel.blogg.no

    2. hvordan ble dere kjent?
      Camilla, har du sluttet på dans?
      Jeg vet at Camilla KAN synge og jeg har sett laurie på tv, so my question is: Kan dere lag en sangvideo sammen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg