Birthday girl

Eeeendelig er det fredag og helg noe som vil si fullt kjør for min sin del. Dette blir en travel helg men gøy blir det uansett.

I dag har nemlig min gode venninne Marianne bursdag. Gratulere så mye med dagen fina mi! Så akkurat nå så er jeg på bussen på vei til henne. Var på trening istad også var jeg innom Torget for å kjøpe et nytt antrekk til ikveld. Jeg kan sikkert vise dere en sneekpeak av det som jeg skal ha på meg, engang iløpet av kvelden. Dere få ha en fin kveld også skrives vi litt senere igjen : ))


Det ble igjen litt frukt fra gårsdagens så da tok jeg likegodt å spiste det som var igjen til lunch : )


”Lik”/Del gjerne innlegget videre.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg