Til alle gutter/mannfolk der ute

Været her i by GoSave” href=”#29965962″> Trondheim er så ustabilt at jeg likegodt by GoSave” href=”#79021865″> kunne ha bodd på nordpolen hele året rundt..

Uansett da. Så er det ikke derfor jeg har ”tilkallt” dere hit i dag.. Jo, jeg begynner alvorlig talt å lure på hvor folkeskikken til enkelte personer er hen.. Det er ikke første gangen noe som dette har skjedd.. Jeg kan forklare dere hva som skjedde da. Ikke at det var noe suuuper drøyt men for å være ærlig så ble jeg mer kvalm enn sint/redd. Jeg og Marianne stod ute og tok bilder og imens vi gjorde det så kom det ut to mannfolk ut på den ene verandaen. . Jeg la fort merke til dem men lot som ingenting aller først. De så ut til å være i 50-60årene..

Jeg hørte de si ordet photoshoot også begynte de begge å ta bilder av oss.. Ehh? Halloen? Da ble jeg irritert men jeg sa ingenting. Jeg er fullt klar over hvilke signaler jeg kanskje by GoSave” href=”/index.bd?fa=article.edit&ar_id=46380033#2563735″> sender ut når jeg har på meg en shorts og en magetopp men herrejesus da.

Topp: Gina Tricot Shorts: Bik Bok Sko:? Klokke og Lommebok: Michael Kors

Vi lever da for faen i 2015 og ikke steinalderen, gjør vi ikke?

Og om mannfolka ikke tåler å se hud uten å vifte frem med snurrebassen sin eller komme med ekle/sleipe bemerkninger så river jeg meg snart i hodet haha. Nei. Da de ikke stoppet og filme/ta bilder eller hva de holdt på med så ropte Marianne til de at de skulle slutte å fotografere oss. Men de fortsatte bare og tilslutt så gikk vi bare inn. De skjønte tydelig hva vi sa siden de like før snakket norsk til hverandre men nå stod de der og latet som om at de ikke forsto et ord av det som vi sa. Huff.. That is lame man. For om man ikke skal få lov til å kle seg sånn som man vil uten å bli fortalt at man  ”ber” om å både bli antastet eller voldtatt så forteller det meg tydelig at vi lever i en syk verden…

Fra nå av så skal jeg ha på meg termodress hver gang jeg vil pynte meg. Pokker så sleope mannfolk kan være..Jeg vil ikke vite hva de hadde tenkt å gjøre med de bildene/vidooen engang. Æsj!

Hva hadde dere gjort? Var det riktig av oss å si ifra at de skulle slutte å filme oss/ta bilder?

4 kommentarer
    1. ^ Bra skrevet? Nei, det vil jeg ikke påstå, grammatikken er forferdelig dårlig for ei som er på hennes alder, sier ikke noe på innholdet i denne, men mer måten det formidles på. Det er et viktig tema i dagens samfunn og jeg synes det at det bør bli tatt alvorlig, dessverre har det seg sånn at enkelte ikke respekterer andre og andre har kanskje ikke hatt så mye hell livet med damer og annet, men dette er jo ikke måten å gjøre det på uansett. Det har seg også sånn at desto eldre folk blir, jo mindre voksne blir de, merkelig nok. Det er ikke for å kritisere jeg sier dette, men det er en personlig mening jeg har og det er at de skjortsene som veldig mange ungdommer har på seg nå er alt for korte og er på størrelse med undertøy, jeg synes at de ihvertfall bør dekke halve låret, noe som ikke egentlig er så veldig langt. Det er enkelte som mener at det er normalt at lommene henger ut og det samme med rumpeballene, noe som viser for lite selvrespekt og for mye selvtillit. Når det gjelder blogger generelt så er det så mange problemer tas opp og som blir sett på som store, men som egentlig bare er såkalte “tredje- verdens problem.” ett uttrykk som kan sette i fokus hvor godt vi egentlig har det. De fleste av tingene du tar opp har vært ganske viktige og alvorlige, mens andre egentlig er latterlige, men men, vi har alle forskjellig oppfattelse av ting, noe som for det meste er godt men til tider kan skape problemer.
      Hilsen … nei… Farvel.

    2. Så fine bilder dere tok da 🙂
      Men huff ekkelt, jeg hadde nok bedt dem til å slutte selv. Man tar jo ikke bilder av ukjente mennesker da uansett liksom.. Er ikke det en vanlig tanke?
      – Cassandra, Cassaandra.blogg.no

    3. Hvis folk tar bilder av deg og du ikke ønsker det, så er det riktig å si ifra ja. Men hva har dette med voldtekt å gjøre? Synes det blir litt drøyt å dra inn overgrep og voldtekt her, hvertfall når det ikke virker som om du var 100% sikker på at de faktisk tok bilder av dere..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg