Todays makeup and outfit

Hallo dolls 😀 Går det bra med dere eller?

Ahh for en fin dag det er i dag! Litt kjølig men ellers fint vær… Vi dro derfor ut og knipset noen bilder til dere og nå sitter vi og venter på to venninner. Jeg og Ida altså. Planen ikveld er at vi skal se en skrekkfilm og sluke i oss masse usunt hihi. Og er det èn ting jeg EEEEEELSKER så er det skrekkfilmer!! De er så morsomme og underholdende : ) Er jeg den eneste som synes det? hehe…. De jeg ser de med synes bestandig at de er skitskumle. Men det fatter jeg ikke faktisk.. I mine øyner så er skrekkfilmer noe av det beste som finnes!

Jeg ville egentlig bare stikke innom og vise dere dagens outfit før besøket kommer. Sjekk bloggen senere ikveld for nok en oppdatering! Ha en fin dag videre dere <3

13 kommentarer

Siste innlegg