Hvorfor skal man være noen annen?

Hei og god mandag kjære lesere! Har dere hatt en fin helg eller? Det har jeg tiltross for at jeg bare har vært på trening, sett serier og hatt overnattingsbesøk. Jeg ligger i sengen og bare ser i taket.

Nå tenkte jeg å vise dere dagens antrekk og ta en liten pep talk samtidig! Unnskyld meg men jeg må bare ta opp en ting…  Har du noen gang opplevd at venner tar avstand ifra deg helt plutselig uten at du vet helt hvorfor? De slutter helt å svare på meldinger eller finner alltid opp en unnskyldning for hvorfor de ikke kan møtes… Når dere engang var veldig close. Men slike venner er kanskje ikke verdt å ta vare på? Om det alltid er du som må ta initiativ til kontakt og så fort du snur ryggen til så sier de slemme ting om deg. Det er min mening ihvertfall. Hvorfor skal man være noen andre når man bare kan være seg selv? Jeg vil ikke være noen andre – jeg tar ikke de valgene jeg gjør for andre folk sin del. Jeg gjør hva jeg selv vil og det som gjør meg lykkelig! Det burde dere også :))

En annen ting er de som heletiden skal pirke på hva jeg legger ut her inne….. Og som synes jeg har på meg altfor lite klær eller for mye sminke. Ja, kritikken hagler inn hver gang jeg stikker hodet opp av sanden. Og det er igrunn leit å tenke på at folk som jeg ser på som nære venner kan si noe sånt som: ”Du kler deg som en hore”, ”Du virker så frekk på bloggen”, ”Hvorfor kan du ikke være slik som du var før?”. For ja, jeg har kanskje forandret meg men hvem gjør ikke det? Bitch please.. Og seriøst, hvem har ikke sett litt hud før.. Er folk VIIIIRKELIG så gammeldagse og konservative? Huff, huff..

Det får meg LIKEVEL til å tenke på om jeg virker slem på bloggen? Enn i virkeligheten? Gjør jeg det, dere? 

Det håper jeg ikke for jeg prøver å virke så ”ekte” som mulig… Som blogger så skal man tåle og få dritten slengt i trynet, og bare ta det imot med et glis. For man ber jo om det såklart om man skriver en blogg. Nei, det er ikke ok og jeg blokkerer hver ENESTE ip-adresse som sender inn drapstrusler eller drittkommentarer. Det er ikke like enkelt å gjøre det samme med de som man er ”venner” med.. De bare ignorer jeg egentlig… Phuh, det var dagens peptalk!

Det er min kjære kompis Øyvind som har tatt bildene i dette innlegget! Han er så talentfull og bildene ble enkle og rene synes jeg. Han er fotograf og jeg ble såå glad da han sa ja til å knipse noen bilder av meg hihi! Ha en fin mandag, så sees vi senere.

15 kommentarer
    1. Er enig med deg. Sånne venner er virkelig ingenting å ta vare på. Og de burde jo tørre å ta det opp med deg, om de har et problem med deg? de er feige som skriver det på bloggen syntes jeg. Man skal alltid være seg selv, også får venner og de man er glad i ta deg for den du er. Ellers blir jo alt bare fake, og det kan man ikke leve lykkelig av (: veldig fint og bra skrevet innlegg, og kjempe fine bilder! ^^

    2. Virkelig et bra innlegg! Det er ingen vits å ta vare på venner, vet ikke om “venner” er et riktig begrep for slike personer. Det er tøft av deg å skrive om det Laurie, håper folk kan begynne å akseptere hverandre for den man er!
      Håper du får en herlig uke 🙂

    3. Kjempe kjempe godt skrevet. Venner som ikke støtter dæ er ikke noe å samle på.Det er mange som ikke tåler å se lett kledde damer så blir de mongo. Alle skal ha låv å gå som de vil. Kjempe vakker bilder av dæ og hot er du. Stå på du er ei sterk dame. Klem klem. 🙂

    4. Kjempe kjempe godt skrevet. Venner som ikke støtter dæ er ikke noe å samle på.Det er mange som ikke tåler å se lett kledde damer så blir de mongo. Alle skal ha låv å gå som de vil. Kjempe vakker bilder av dæ og hot er du. Stå på du er ei sterk dame. Klem klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg