Et lite pust i bakken og bursdag

Hei alle sammen..

Jeg tenkte å gi en lyd ifra meg. Ja, jeg lever. Jeg har bare vært travelt opptatt med å trene meg ihjel… Jeg overdriver ikke engang om jeg sier at cheer har tatt over livet. På en god måte såklart 😀 Så dere kan tenke dere hvor lite tid jeg får til å rekke alt annet når jeg er i hallen mandag, onsdag, torsdag, og søndag. Samtidig som jeg er trener for junior, har ekstra treninger OG driver og flytter. Heldigvis så blir ting roligere etter konkurransen vi skal til i Oslo – i helgen er over. GLEDER MEG! <3 Men om vi skal spytte ut sannheten så er den at det er lite fun å blogge når man føler seg stygg.. Og dessverre så har selvtilliten vært litt på bånn i det siste. Men alt begynner å bli bedre nå… Og da blir det vanlig blogging igjen vettu! <3 Tusen takk for at dere er så tålmodige med meg og fortsatt har troa på meg!

Dagen i dag skal brukes til å småflytte inn i nye leiligheten. Og senere så får jeg besøk av en spesiell person. Blir så gøy! 😀 Ønske dere alle en super fin dag!


Noen bilder ifra bursdagen til Martine som jeg var i på lørdag. Fine jenta mi <33 Skal prøve å bli flinkere til å ta med meg kameraet i hverdagen hihi.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg