Jeg har holdt det hemmelig helt til nå..

In my head: ”Dear god. You can stop sending me fuckboys now. I learned my lesson. AMEN.”

 Okei.. Jeg klarer ikke å holde dette inni meg i et sekund til. Jo – jeg må.. Det er like før jeg sprekker.

Fingrene mine kribler etter å fortelle dere hva som har skjedd but I can’t.. Blæh.. Det jeg kan si da, er at jeg har tenkt meg nøye og lenge om før jeg takket ja til dette prosjektet. Dette er så ulikt meg at jeg ikke vet hva reaksjonene til dere kommer til å være.

Herregud, ja jeg vet hva dere tenker når jeg skriver om dette. Hvorfor nevne noe om man ikke kan røpe alt? Jo, fordi at jeg ikke klarer å holde kjeft og er bare nødt til å nevne for dere at det skjer ting bak kulissene. Soooorry. Jeg lover dere får vite absolutt alt så fort prosjektet er 100% spikret. Jeg gleder meg sånn atte jeg såvidt får nattesøvn heh. 

 Men over til noe annet. Etter videobloggen som jeg la ut tidligere i uken så har det kommet mange ulike tilbakemeldinger. De fleste på privaten og ikke her på bloggen. Jeg setter pris på at dere kontakter meg men jeg vil ikke kommentere om jeg er seriøs eller ikke i videoen. Folk skal få tro det de vil. Men at jeg er hjernedød – som noen uttalte. Det er så langt ifra sannheten som man kan få det! Folk altså. Er det mulig å være så uforskammet? Clearly it is. – Nå skal jeg jobbe videre før en venninne kommer på besøk. Håper fredagen deres har vært like fin som min.

5 kommentarer
    1. Bare du åpner kjeften så vet man det. Også når du går, kun de med baller som har en sånn gåstil.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg