LIFE ATM

Hei hei og god solskinnsmorgen. Wassup? Håper alt er bra med dere, her går det jo igrunnen smood vil jeg påstå. Aller først så tenkte jeg å si at jeg kommer til å blogge ca. annenhver dag. Ikke hveeer dag. Så da vet dere det :)) So yes I’m alive. Og solen stråler mer enn på lenge. Det liker vi vettu 😀

– Etter at jeg hadde sovet godt og lenge i armkroken på søndagen så tok jeg buss til hallen for å trene cheer hele kvelden. Og trening ble det i går også. Det er så godt å være tilbake fordi at ja, kondisen min trenger det hehe. Når jeg går på to konkurranselag så har jeg 6 treninger i uken – men det går helt fint! I skrivende stund så venter jeg en nydelig pakke fra nelly. Jeg krysser fingene for at den dumper nedi postkassen min i dag *kryss*. Gjett èn gang hvem som gleder seg noe sykt til å få denne pakken?? Me. Hihi. Viser dere såklart hva jeg bestilte når jeg har åpnet pakken.

Have a nice day, og en fin uke! 

”I know there’s a million women out there

who look better then me,

which is why I make sure I have more

to offer than just my appearance”


Hva synes dere om antrekket?

Del gjerne innlegget videre!

6 kommentarer
    1. Jeg mener ikke å være frekk å jeg vet du er en jente som tåler det. Men skjønner ikke hvorfor du spiller så mye på kropp og utsende? Virker som om det er det eneste du bryr deg om, å enda skjønner du ikke hvorfor fuckboys kommer til deg? Det er ikke ute etter bare kropp og utsende utenom en one night stand. Så skulle ønske du viste mer av ditt indre. Å virker litt som om du juger om voldtekten når du holder på sånn. Klart det er mulig jeg tar feil men ville bare høre med deg

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg