”Kjære mamma, jeg skal være undertøysmodell i en reklame”

”Hvorfor spiller du så mye på kropp?”

”Hva synes den mega kristlige familien din om bloggen?”

Hvor skal jeg begynne? Tro meg. Jeg tenker meg både en, to og fem ganger om før jeg poster et bilde på nettet. Jeg er genuint stolt av hvert innlegg jeg legger ut og jeg er inderlig takknemlig for at dere vil lese om livet mitt! Hehe. Likevel så får jeg kritiske spørsmål og drittslenging her på bloggen. HELETIDEN. Og da ler jeg bare. Men denne gangen derimot. Nei, kan vi heller snakke om det her når mensen hormonene mine har roet seg 20 hakk ned? I can’t right now HAHAHAH. Folk blir jo så provosert så fort jeg viser frem lilletåa her inne så om jeg åpner opp om tankene mine nå så blir det ramaskrik. Garantert.

Åh, jeg har glemt å fortelle dere at reklamefilmen jeg skulle være med i ble utsatt. Til i morgen. Wops!

Jeg kan skjønne at folk er sykt nysjgjerrige på hva det er jeg har sagt ja til. Filmen jeg skal være med i er for et råbra og nytt undertøysmerke,dere. Noen av dere vet kanskje hvilket jeg hinter til? Les videre og du vil få enda et hint hihi..


Vi skal spille inn en film i så og si ingen klær, samt andre antrekk også.  Dette er proffe greie med proft filmteam og makeupartist osv. Og jeg lover at jeg er 200% sikker på dette her. Er så spent, nervøs samt redd for morgen dagen! Har noen av dere gjort noe lignende? Fortell meg gjerne om deres opplevelser. Kroppen min er verken slank eller slik som en ”modelkropp” ”skal” være. But I still said yes to challenge myself. Og litt for å booste selvtilliten. Senere så er planen å hente nelly pakken som endelig har komt. Også skal jeg på jobb. Wiie! Klem <3

Del gjerne innlegget videre!
 

4 kommentarer
    1. Drittslenging er KUN et tegn på misunnelse! Ta det heller som komplimenter fordi du er fin!
      Lykke til i morgen, ønsker deg en stilig Onsdag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg