OOTD: Gurl, where your clothes at?

”SOME PEOPLE CHECK ON YOU TO SEE IF YOU’VE FAILED YET.

NAH… I’M STILL WINNING”

Tonight’s birthday outfit:

Body HER  BH H&M  Skjørt NELLY   Jakke (NELLY /utsolgt)   Choker H&M Sko H&M

Hei hei dere! Er det godt med langhelg eller? Det synes ihvertfall jeg 😀 Phuh,  i dag så har jeg bare stresset rundt for å rekke alt jeg har på agendaen.

Da jeg kom hjem fra jobb kl.0500 i morges så sovnet jeg med èn gang hodet fallt ned på puta. Jeg tror jeg undervurderer hvor mye søvn jeg trenger for å fungere som et normalt menneske.. Er dere også sånn noen ganger? Jeg tror jeg er en superwoman fra en annen verden og at jeg kan ta små powernaps her og der så er alt fint og flott. Ja, right! Hvem er det jeg prøver å lure haha.. Anyways, ikveld så skal jeg ut og feire bursdagen til verdens beste sjef. Hvis dere får øye på meg så er det bare å hilse. Jeg synes det er like koselig hver gang dere kommer bort og spør ”Er du hun derre L?”.. Haha! See ya på THE MINT! Nå må jeg begynne å ordne meg før trening. Haaade!

Hva er deres planer for denne søndagen? 

Hva synes dere om antrekket?

6 kommentarer

Siste innlegg