En privatsak

Haunted by my own/he’s mistake

Hey kjære dere<3 Som dere sikkert har merket så har det vært stille ifra meg siden fredag. Jeg har gruet meg så inni helvete til å logge inn her, fordi jeg føler jeg skuffer dere sånn ved å ikke holde løftet mitt. Slik skulle det IKKE bli, jeg som var og er så full av motivasjon. For å være tilbake. Men noen ganger så skjer det uforutsette hendelser som gjør det nærmest umulig for meg å ta meg selv i nakken og si fuck it.. At noen kan behandle et annet menneske så dårlig er helt mindblowing i mitt hodet. Jeg VAR og er fortsatt sykt nedstemt.

..Jeg som bestandig har vært 110% åpen med dere men med dette som nå er skjedd så blir jeg usikker. På hvor mye eller hva jeg kan fortelle dere. Hele situasjonen er for sårbart og grovt for meg enda. Likevel så føler jeg et ansvar ovenfor dere til å forklare meg litt i det minste. Halloen. Men ikke enda. Kroppen verker og lyset i enden av tunnelsen finnes ikke inni hodet mitt. Hvor ble den livsglade og bubblye Laurie av? Ikke vet jeg. Jeg har dermed brukt de siste dagene til å hente meg inn igjen på. Bare sovet i den digre senga ”mi”, spist MASSE lasagne og tilbringt tid med han som betyr mest for meg. Såååå jeg har det bedre nå, dere. Og dere hører ifra meg senere i dag for sure. 

– Ta vare på hverandre og behandle de rundt dere slik dere selv vil bli behandlet. Smask 😀

5 kommentarer

Siste innlegg