Sleep, what is that?

TODAY’S LOOK —>


God morgen, dere! Tenk at jeg har vært våken helt fremtil nå. Jeg har hatt sinnssykt lyst til å sove, tro meg. But I couldn’t før jeg hadde postet et nytt innlegg til dere 😀 #Stolt tihi

Kvelden i går var helt AMAZING. Etter at jeg og * kom hjem fra byen så vasket jeg imens han mekka middag til oss. På menyen stod lasagne og den smakte selvfølgelig helt himmelsk. Nøyaktig som alltid. Deretter så vi bare serie etter serie og lo kjempe mye. Han der får meg til å glise mer enn noen andre. Jeg bare digger at vi har så lik humor. Og så fucka som vi er så er vi våkne enda. Kl.11:22. Det er gaaanske sykt det siden jeg ikke er en som liker å døgne, sånn egentlig. Men nå vet jeg at jeg kan klare det hvis jeg bare går inn for det tho haha.


I skrivende stund så blogger jeg for dere imens en viss person sover vedsiden av meg. Må nesten sove nå jeg også men vi blogges ikveld fininger. Nataaaaa <3

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg