It’s a date then I guess?



Det var det motsatte av hilarious å bråvåkne til en rar lyd på en solfylt dag som denne. Klarer dere å gjette hva jeg våknet til? Oh yas, bråk fra naboen.. 

Naboen hadde hagedugnad han tydeligvis. Jeg våkna av rabalder RETT UTENFOR vinduet til soverommet mitt. Gaaaaahd. Akkurat i det øyeblikket så fikk jeg lyst til å rive meg i håret og løpe ut med en stekepanne i hånda…

Jeg vet jeg vet. Gradestokken har passert 20 celsius men kan vi roe ned 2 hakk med det ”jeg skal lage meg ny hage” prosjektet deres? Jeees. Hehe, måtte bare få ut en smule frustrasjon nå ass. Har holdt det inni meg i hele dag. Hihi. Og ellers er alt fint med dere òg fininger? Meg også hehe.

Uansett, jeg sneglet meg omsider ut av senga langt utpå dagen. For i dag så hadde JEG avtalt med mine fine mannevenn at vi skulle ut å spise indisk. Alt dette konkluderte vi med imens han fortsatt sov.. Dere kan tenke dere hvor tatt på senga han følte seg når jeg sa vi skulle ut dørene om en halvtimestid. Hehehe. “Du sa jo ja. En avtale er en avtale” sa jeg imens han ikke forstod hva jeg pratet om i det heletatt.

Vi lo godt når vi skjønte at han ikke husket en eneste ting av samtalen vår men indiskmat ble det læll. Og det var søren meg så sykt nammis. Vi ble begge stappmette og skal bare ligge rett ut på sofaen resten av kvelden. Det var min dag, peeeeace out! Goodnight <3

9 kommentarer

Siste innlegg