”Er du singel?”

Gratulerer med dagen Liberia! 

I den anledning så var jeg en tur på Bik bok på Solsiden hvor jeg kjøpte denne herligheten av en kjole. Den er sååå fin atte jeg har ikke ord. Ikke sant, dere? Money well spent, baaam:D Ellers, hvordan har deres dag vært fininger?

Men dere? Er det drøyt om jeg sier at å oppdage en ny restaurant som får deg til å sikle er en legit hobby? For da er min hobby å oppdage + spise mat der.. Så, etter litt ubesluttsomhet gikk vi for en thai restaurant som heter Benja Siam. Maten der er ufattelig god og jeg trykte i meg så mye at magen min nesten vrengte seg.. Er det mulig hoho? Tydeligvis.. Jeg var der sammen med en venninne og en min fine mannevenn, forresten ^^ Ja, jeg henger mye sammen med han. What are we? Hvem vet tihi? Er jeg singel? Alt jeg kan si er at jeg er veldig lykkelig og at vi har det bra sammen.

7 kommentarer

Siste innlegg