Røper en stor hemmelighet

Hvordan har dagen deres vært? Fin håper jeg! Jeg har så mye å fortelle dere som har skjedd i livet mitt at hvor skal jeg begynne? Og i dag skal jeg røpe noe dere aldri hadde trodd..

Vil dere btw kanskje at jeg skal lage en recap video hvor jeg forteller om det jeg har gjort de siste månedene? De mest spennende tingene og de største endringe i hverdagen min. If you do, lik dette innlegget nederst i innlegget 🙂

Jeg har veid frem og tilbake på om jeg burde dele det som jeg skal fortelle dere ikveld. Rakk såvidt å blogge fordi jeg er et surrehue og har vært på shopping i timesvis i dag.

Valget fallt anyways på at jeg vil være ærligst mulig med dere. JEG HAR FÅTT MEG KJÆRESTE, DERE!!!! Your gurl har fått seg kjæreste!! Hvor sykt er ikke det??

Jeg vil ikke gå innpå hvem han er eller navnet hans.

Han har ikke valgt å ha en kjæreste som blogger om livet sitt på nett. Så derfor har jeg valgt å skjerme han fra bloggen.. La oss bare kalle han ”G”. Men dere må uttale G som man sier det på engelsk okei? HAHAH. I mitt hode så høres det så cooool ut lol. Uansett da, så har vi vært sammen siden slutten av sommeren og vi er samboere. Dere skal ikke se bort ifra at jeg klarer å overtale han til å vise seg her inne på bloggen. Jeg jobber med saken, men inntil videre så er han ”G”. Hva mer vil dere vite om han som ikke er for personlig? Jo, jeg kan si at han er smoking hot – jeg liker å sammenligne han med en ung Leonardo Dicaprio. De er såååå like synes jeg og de rundt oss. Også er han smart og morsom.

Nå må jeg løpe. Vi har datenight ikveld og jeg skal mekke fajitas for meg og mannfolket. Det blir spennende å se hvordan dette går! Ha en fin kveld videre fininger.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg