Nytt i sminkeveska

Hey guys! Ny uke og nye muligheter? Tjaaa.. :)) Om ikke jeg hatet mandager så sterkt så.

Vel, frøken Laurie – når skal du bestemme deg for hvilken øyenfarge du skal ha? Jeg skifter nemlig seriøst øyenfarge heeeeletiden 🙂

Plutselig er linsene på og i neste øyeblikk er de ute igjen haha. Blir helt forvirret dere sikkert søtinger?

Noen bilder av min nyeste sminke. Kjøpte foundation fra mac (The best for mørk hud), concealer, highlighter, contour kit og en sykt god setting spray fra urban decay 🙂 Og litt annen sminke fra NYX. Deilig å fylle opp sminkebagen litt hehe.

Ellers så må jeg si at det er en skattejakt å finne sminke til mørk hud. Why? :(( Til de som sliter der ute sånn som meg: MAC har mye bra for oss mørkhudede. Skulle ønske det fantes mer ute på markedet til alle type hudtoner typ. Jaja, det er ikke så mye å gjøre med det.

Nå skal jeg snart ta bussen til cheer. Og ikveld skal jeg jobbe minst 4 timer med bloggen. Kroppen min føles ut som en zombie men jeg skal pushe meg selv til å dra uansett. Hvordan har mandagen deres vært babes?

12 kommentarer
    1. Elsker mandager! Liker at hverdagen starter opp igjen.
      For tiden sliter jeg med å finne et pudder som ikke gjør meg oransje i ansiktet. Har lysere hudtone enn den lyseste sminken. Skulle også ønsket meg at det var litt lettere å finne riktig farge.
      Drømmer meg litt bort i håret ditt. Du er så stilig!

    2. pebble: Haha da er vi ulike akkurat der hehe 😀

      Jaså? Åja :O Vi har helt motsatte problemer vi da. Skulle likevel ønske jeg også at det var noe lettere ja. Foundtaions og puddere er en tricky greie 🙂

      Åh, tusen takk! Nå ble jeg glad!!

    3. Hei, nå fikk jeg somlet meg inn å kikket på bloggen til hun søte som skriver hos meg! Og det angrer jeg ikke på!
      Så utrolig flott du er! Og du….nydelig med blå øyne <3
      Du har akkurat samme sminkemerkene som jeg løper rundt i utlandet for å kjøpe til jentene mine!
      Veldig kos å bli "kjent" med deg vakre du <3
      Gleder meg at du har "fanget" deg selv tilbake og at livet smiler til deg <3
      Gode drømmer vakre du <3

    4. Marianne Kaspersen Dignes: Åhhh – tusen takk du!! Nå ble jeg virkelig kjempe glad :DDD

      Hehe , ja elsker de sminkemerkene. Synd at de koster litt mye noen ganger haha! Er så avhengig av sminke ass.

      KLEM <333

    5. Anonym: Hva er det jeg skal innrømme? Forstår ikke spørsmålet ditt. Jeg er ærlig med leserne mine og står for alt som står i innlegget. Den dagen jeg legger meg under kniven så kommer jeg til å si hva jeg har operert. Tror med det sagt at den dagen ikke vil komme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg