Grunnen til at jeg er så lykkelig

God kveld! Beklager at jeg oppdaterer så sent. Måtte ta bildene som skulle være i innlegget pånytt fordi jeg ikke var fornøyd med de. På en annen location. Anyways, så er jeg hos en venninne akkurat nå. Vi ser på PH og herregud for spennende episode. Shiiit!

Ellers har jeg det dritbra om dagen, dere. Depresjonen er borte fra sjelen min og jeg føler meg som den gamle meg igjen. Denne følelsen jeg går rundt med i dag er noe jeg unner alle andre også..

Jeg føler meg typ som en ny person.

Det er ingen tvil at dype depresjoner kan ødelegge mye. Jeg følte meg lenge fanget i mitt eget hode.

Mens nå har jeg hatt en helomvending. Sier ja til å treffe vennene mine og er lykkelig på innsiden på ordentlig. Det eeeer så befriende. Finally! Det fungerer å jobbe hardt med seg selv. Det har jeg gjort i 1 år nå og endelig sa det klikk i hodet på meg. Den gærne, sosiale og gale Laurie er tilbake gitt! Alle de rundt meg får gjennomgå og de tror sikkert jeg er sprø fordi jeg er seriøst glad HEEELETIDEN. Weey 🙂

Jeg vil fortelle dere absolutt alt om hva som skjedde i dag..  Forteller dere mer om denne syke samtalen og hva som skjer i morgen tidlig. Vi blogges!

TODAYS LOOK

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg