Innafor å være avholds på nasjonaldagen?

Victoria, meg, Lotte og Elisabeth

 Trine, Lotte og Elisabeth

Jeg har de seneste årene assosiert 17.mai feiringen med folk som drikker så mye at de forandrer væremåten og oppfører seg som idioter… Hvorfor mååå vi det?

Jeg forstår ikke hvorfor man er nødt til å drikke seg drita på den ene grunnlovsdagen vi har. Før barnetogene har begynt å gå. Det er unødvendig. Hahahah. Vi mennesker er forskjellige, virkelig.

Personlig tenker jeg at man kan godt ta seg noen glass champagne eller tre øl. Det er innafor. Men å dra på rølpefylla eller å drikke seg sanseløs foran venner og familie er usmakelig synes jeg.

Men men. Det får være opptil folk hva de selv velger å gjøre – dette er bare mine meninger.

Phuh. Klarte ikke å lavære å si noe. Jeg så flere igår kl.1300 på formiddagen som ikke klarte å gå.. Deeeet er flaut hahaha. Hva mener dere om det?

Det hadde ikke kostet meg en kalori å være avholds på 17.mai. Er ikke så glad i alkohol, så drakk kun 1 glass bobler i går hehe.

Men dere? Hvor fine er ikke bildene i dette innlegget? Ihhh, jeg digger dem jeg hihi.

Og gud som vi koste oss i går. Russetoget var dope som bare det, og maten på Egon var nammis!! Jeg sier meg fornøyd med årets feiring. Håper dere hadde en dødsfin 17.mai 😀

6 kommentarer

Siste innlegg