I dag skjer dette…

Erika, Victoria og roomien min Charlotte 🙂

Det kjennes på kroppen at jeg har tilbragt lørdagen hele og søndagen på en arena/fornøyelsespark med tusenvis av andre personer… Kroppen er helt utmattet og jeg sovnet ikke før 0400 inatt. Jeg føler meg som en zombie som er redd for å gå glipp av action. Hivde meg opp fra sengen og nå  er vi klar for å spise frokost på hotellet.

Deretter skal vi på Aquapark som er et badeland.  Vi reiser hjem i morgen kveld allerede så før den tid så skal vi innom badelandet ooooog på shopping.

Ah, ikke snakk om shopping da. Jeg gleder meg som et barn til å shoppe sminke og dill dall. Hører rykter om at det er 171 butikker på senteret vi skal på så vi kommer til å shoppe og spise mat heeeele dagen. Det blir en slitsom men moro dag. Derfor burde jeg ha tatt det med ro dagen i dag men jeg vil jo være der vennene mine er. Så badeland it is then :))

Snapshots fra middagen vi hadde igår. Har jeg sagt at vennene mine er kulere enn deres? Buhuuu. Neida, kødda 😀

Publiserer et innlegg til senere i dag. Skal kjøpe mer internet tilgang når vi ankommer hotellet, så vi ses venner!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg